2011. június 25., szombat

Gyönyörű keresett 86-92 ruhák (Next, George, Zara) - Jelenlegi ára: 3 000 Ft

Eladó ez a 15 db-os kis ruhacsomag. Hibátlan állapotban. Kislányod gyönyörű lesz benne!
Kérdezz bátran!
Tartalma:
Kid Kanai Almás szett beleírt méret 80/86. Címkésen vettem, egyszer sem hordtuk.
Gerorge matrózos tunika/ruha Beleírt méret: 9-12 hónap, újonnan vettem, kb. 54-5 alkalommal viseltük.
F&F piros kék masnis nadrág, használtan vettem a matrózos tunikás szuper. Nem bolyhos, nem kopott. Beleírt méret: 18-24 hó.
Next kockás tunika/ruha beleírt méret 6-9 hó, de jóval később hordtuk. Újonnan vettem, majd egy évig állt a szekrényben, mire jó lett. Szép állapotú.
Gerorge rózsaszínű madeirás ruha. Címkésen vettem, 2 alkalommal viseltük.
Moschino baby farmer Beleírt méret 74/80, de mi 86-os méretekkel hordtuk, hibátlan.
Next epres playsuit, beleírt méret 12-18 hónap, címkésen vettem. Megvan a bodyja is, de az beszürkült. Szívesen adom hozzá, de nem tettem be az aukcióba.
Zara virágos kisszoknya Beleírt méret 12- 18 hónap, a váci utcai üzletben vásároltam.
Next katicás szoknya beleírt méret 9-12 hónap.
Next katicás felső beleírt méret 1, 5-2 év.
Next zöld lenvászon kisnadrág beleírt méret 12-18 hónap.
Next zöld kockás tunika beleírt méret 12-18 hónap, újonnan vettem, szép állapotú.
George fehér lenvászon nadrág, alul masnival (állítható derekú) beleírt méret 1, 5-2 év, újonnan vettem, még szép fehér.
Next szürke (+-as) tunika beleírt méret 12-18 hónap, címkésen vettem,   szép állapotban.



Jelenlegi ára: 3 000 Ft

Az aukció vége: 2011-06-29 15:11
. Gyönyörű keresett 86-92 ruhák (Next, George, Zara) - Jelenlegi ára: 3 000 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése